Lugnet efter stormen...

2009-02-26 @ 16:35:48 Permalink Blablabla Kommentarer (0) Trackbacks ()

God eftermidda!

Sitter på jobbet och man kan väl säga att det är nu lugnet  EFTER stormen... Väldigt skönt när någon besvärlig uppgift som tynger en (man finner inga lösningar, tiden är knapp och man blir mer o mer stressad) helt plötsligt bara löser sig! Fantastiskt gött.

Har jobbat här mer än ett år nu och idag kan jag känna att jag från topp till tå är HELT arbetsskadad. Jag tänker fastigheter, drömmer om hus i alla dess former, tänker uppvärmningsmöjligheter (och dess kostnader!!), jag tänker på hur vårt framtida hus skulle se ut; trappa eller inte (jag skadar ju mig aaaallltid-bostadsanpassning?), kollar priserna runt om i dom olika kommunerna... Vem hade kunnat ana? Alltid älskat hus iofs... :) Hus-nöörd :D

Ikväll é det restaurangbesök i stan med jobbet! Vi ska ha en liten avtackningsmidda för två kollegor som slutat. Kommer nog bli nice... :) Ska sitta fint med ett glas vitt me tror jag!

Nu blir det till att runda av dagen



Jag & work-pal (idag även buss-pal) Anna i Barcelona -08



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback