Sonic

2010-01-02 @ 16:33:54 Permalink Blablabla Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det va hur gott som helst att få röra på sig idag... Var jättemycket folk i bassängen dock, skulle kunna tänka mig att det simma runt en hel del nyårslöften där, haha :)

Har annars idag äntligen fått tvättat lite, inte tvättat på lääänge så det va skönt att få det gjort. Även kikat runt på Allum en sväng... Käkade tacobuffé, Lasse köpte NHL 2010  och så köpte vi Sonic Unleased... Weee! :)




Äntligen ett "sött spel"... Just såna som jag gillar... Lite söta gubbar, banor och så ska man ta poäng.. hehe ;) Sen att man inte kom förbi the big boss och blev så förbannade att vi fick sluta spela, haha. Nu sitter Lasse och spelar NHL och jag laddar inför lite jobb jag tagit med mig hem... Sortera papper typ. Suck. Men men, ska bli så skönt när det blir gjort iaf. Långt kvar tills det e klart dock... Men ännu längre tid iom att jag sitter här... Så... Hej så länge!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback