Student o comeback på träningen

2016-06-04 @ 23:31:00 Permalink Blablabla Kommentarer (0) Trackbacks ()


Mitt äldsta resp yngsta syskonbarn

Min lilla bebis, systerdotter, lite av lillasyster till mig, ja hon tog studenten igår. Tjoandes-lycklig-framtiden väntar och allt det där- men vad hände, Hur kan tiden gå så sjukt fort?!?! Det va ju typ nåt år sedan du bara var ett par år❤️ är stolt över dig, önskar allt gott och att du alltid lyssnar på ditt stora hjärta❤️ 
 
På tal om studenten... När släktskivan switschades till kompisskiva/förfest var det dags o gå, och man kände sig gammal på riktigt 😂 kändes både bra och dåligt haha
 
Idag gjorde jag comeback med pt gänget 💪kändes gött men inte så kämpigt som jag trodde det skulle bli efter en veckas liggläge. Nu är det inte lång tid kvar av dessa 8v, då det svajat nu när jag haft ont i magen behövs det dra i en eller två växlar nu i slutet. Jag är pepp, men som i mycket annat tänker jag, fy fan det kunde ju ha gått såå mycket bättre om jag satsat mer--> och så blir jag besviken på mig själv redan innan. Suck
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback