Nedräkning

2018-05-29 @ 10:54:32 Permalink Träning Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag, en månad kvar till den stora dagen!❤️ Nedräkningen har börjat på allvar. 

Tränat och grejat har jag nu sedan länge pysslat med och jag känner ju hur styrkan är tillbaka sen jag var sjuk. Dock samlar jag fortfarande på mig vätska vilket är oerhört frustrerande när man kämpar så och får inga synliga resultat. Men jag får fortsätta, till slut så kommer det väl.

Idag ska jag luncha med en gammal arbetskompis. Det är märkligt, vi har inte jobbat tillsammans på ett år men känns som det var för nån vecka sedan. Detta året har verkligen gått supersnabbt. Och det har hänt så sjukt mycket på denna tiden.

Dagens träning, 1000 steg på dödarmaskinen trappan.

(null)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback