To be continued

2018-05-23 @ 09:24:16 Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sommarn verkar vara här. Allt blommat ut. Varmt och skönt. Några dopp i sjön har det blivit till och med. 

Jag mår lite bättre tror jag. Allt kommer ordna sig ❤️ Man får ta hand om sig helt klart.

(null)
Igår plattade jag A’s hår för att kunna klipp topparna. Det var dags kan man säga! 

(null)

Igår var det också dags för femårskontroll. Det vi hade missat var att förbereda henne lite på att det skulle ta spruta 😬 Blev rät mycket skrik och tårar kan jag säga men gick bra till slut. I övrigt e det en lång tjej vi har. Som en sexåring tydligen. Lite som jag när jag var liten. Rätt lång rätt länge, tills ett sommarlov på mellanstadiet passera och man kom tillbaka till skolan och ett gäng hade vuxit om mig 😊
 
(null)
Helgen lite lätt hysterisk. Lite minivarvet och Nolhaga park. Och farmor som blev dålig och fick ligga på sjukhus ❤️

(null)
Förutom en rolig lekplats finns där massa goa djur i nolhaga parken. 

(null)
A och sin medlöpare i årets minivarv. Här helt slut och belöning med glass. Hur hysteriskt det än var med allt folk så var dwt rätt kul tror jag, även för kidsen 😁

(null)
Bra kämpat- här i målgången 

(null)
Också hunnit med l sminka morfar fin😉

(null)
Och badat vid lygnevi- bästa stället 

(null)
Isa

(null)

(null)
Mormor ❤️

(null)
Busigaste trollet 

(null)
En av många skogspromenader 

(null)
Summervibes

(null)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback