Tittar in...

2019-10-06 @ 09:14:59 Permalink Blablabla Kommentarer (0) Trackbacks ()

Ja emellanåt får man ju lite påminnelser om att denna blogg faktiskt existerar ännu. Och emellanåt går jag in, och läser lite gamla inlägg. Det har hänt så ofantligt mycket som glömt av. Kul o gå tillbaka o läsa.

Är lite sugen på ny kamera och kicka igång fotandet igen. Kanske får det vänta till juldagarna men spanandet börjar nu. 

Annars.... just idag, nu, har ont i halsen och är jag supertrött! Vet inte varför men har kanske sovit för mycket inatt 😁 Vi har haft en blandad mysig lördag bakom oss. Började med lite hets kring vår vattenpump där det kortslutits och vi inte hade något vatten. Löste sig till slut med nån tillfällig lösning men ska till bättre på måndag. Ibland kan jag säga att det är en fördel att vara i byggbranschen men ibland en nackdel då alla knappar trycks igång samtidigt om det händer något  för sitt privata jag.  

Sen har vi hängt med systra mi i nya fina gallerian i mölndal, kollade nån dansshow och sen åt vi med mamma o pappa. Åkte sen o sa hej till Yngve som fått upp hummer!! Fräcka e dom allt 

(null)

Alma tömde typ hela mölndal på kastanjer och blev sur när ja sa att det räckte 
(null)


Glädjen när man kan nyttja vatten igen
(null)

Från showen
(null)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback