[[Jympahallsljud]]

2011-03-07 @ 12:37:58 Permalink Blablabla Kommentarer (0) Trackbacks ()

Då var det måndag igen. Och denna veckan kör vi igång ett nytt projekt. Det gäller o ta ett djupt andetag, sen kör vi fullt ös i ett par månader nu... Ser fram emot dess slut. Det är ungefär vid påsk, och vid påsk åker ju vi till Toscana...  :)

Idag ska jag äntligen till optikern för att prova linser! Det är något jag tänkt o varit på väg åt i ett par år, va på tiden att få tummen ur med andra ord! ;) Rädd att det inte ska passa mig alls. Men om man inte provar så får man inte veta... Så. Vore himla skönt att slippa dra på glasögon när man inte ser, eller som jag oftast gör, inte tar på mig glasögonen alls och ser då inte ett skit. 
 
Vet ni vad jag ska hitta på ikväll då? Gå på basket!! Det är bla våra gamla grannar från när vi var små. Så det ska bli himla kul o se dom lira.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback