Onsdag 30 mars

2011-03-30 @ 23:38:09 Permalink Blablabla Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det har varit skitkul o sitta med och intervjua folk till verksamheten!! Kanske borde satsa på det istället ;) Nä men det är kul o se hur folk beter sig, de flesta är ju nervösa, och det tar kanske bara nån minut innan man redan skaffat sig en uppfattning av personen... Men det är svårt.. hur nervösa dom än är så verkar alla så bra. Ja, jag vore en kass rekryterare..haha :D

Dagen idag har varit jättebra, för jag fick äntligen träffa min kooolack. Inte speciellt länge dock, men som sagt bättre en kort stund än ingen alls :) Kvalitetstid av högsta klass! Projekt husrenovering hade verkligen kommit långt, kände knappt igen mig. Det fina köket var på plats och nästa station är att tapetsera. Får se ifall jag kan komma loss och iväg o hjälpa till lite :) Många kolackkvällar kommer ju ändå tillbringas där framigenom :)

Här hemma ska det också fixas en del inom kort. Taket i "biblioteket" (hihi) ska målas, örtträdgården ska fixas, altanen ska skrubbas, utemöblerna ska oljas och framför allt ska min lilla klädkammare som jag pratat så länge om fixas... INNAN Toscana är målet just nu. :) Det finns alltid nåt o pyssla med...

Oj klockan börjar bli mkt! Just sett på Mästerkocken som vi spelat in ikväll. Vem hejjar ni på? Jag hejjar på Louise från Kungälv- hejja hejja! Nu blir det till att sova - Guten nacht!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback