På spåret

2011-03-11 @ 13:05:16 Permalink Blablabla Kommentarer (0) Trackbacks ()

Tjohoo det snöar... Igen. Jag skulle kunna svära många fula ord, och klaga o stöna o ha mig här, men vad hjälper det...? Skiten kommer ju tillbaka oavsett, gång på gång. DIE!!!!!!!!! Tar sån energi och kraft att dag ut och dag in klaga på vädret. Får börja fokusera enbart på almanackan tror jag.  Mitten av mars nu, fine, det är och brukar inte vara vår då, men enligt almanackan går vi snart mot sommartid, vilket betyder att snö och sån skit faktiskt ska försvinna. Det får räcka för stunden.
 
Ikväll är det final i På Spåret. Gillart! Gillar dom båda lagen. Älskar ju Peter Apelgren, blir glad bara jag ser honom. Sen är herr och fru Haag så himla härliga. Ja det spelar ingen roll för mig vilka som vinner ikväll helt enkelt.
 
Sen är ju Fredrik Lindström bäst, Luuk kan vara lite finurlig han med ibland




El grande finale






Har sedan vi va i Norrland för ett par år sen velat köpa eldorado cashew... så sjukt goda. Men det har aldrig blivit att man hittat dom, men så nu på lunchen va jag inne på Hemköp o tamdadaaa, där va dom.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback