Slutspel

2011-03-07 @ 21:56:47 Permalink Blablabla Kommentarer (0) Trackbacks ()

Mark vann! Det var riktigt kul o kolla basket o se dom gamla grannarna lira skiten ur det andra laget ;) Härligt jobbat. Kul att dom kör en bra inramning på matchen, gillart! Såg att en del eldsjälar fortfarande lever kvar. Gött.

Saknar lagsport kände jag. Basketlaget jag spelade i hade jättekul tillsammans. Mkt bus men även en himla laganda.





Hos optikern gick det bra. Har inte försämrat min syn speciellt mkt sen 6 år tillbaka. Fick inte med mig några provlinser hem som jag trodde att jag skulle få. Men nångång i nästa vecka skulle dom ringa in mig så skulle jag få en kurs i att sätta i och ta ur och få ta med hem i ett par veckor. WIsh me luck...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback