Tisdag 8 mars

2011-03-08 @ 15:53:55 Permalink Blablabla Kommentarer (0) Trackbacks ()

Hade tänkt spinna ikväll efter jobbet men har köplats 3, och har så varit i flera dagar, verkar inte vara någon som vill avboka :/ Får blir lite zumba istället. Rör ju på mig några ggr i veckan numera, men fortfarande för lite, så lätt o skylla på att man inte hinner eller att man är lite trött.... skärpning! Återigen...

Efter jobbet idag ska jag en sväng till Stadium med Anna iaf. Vi ska kolla ifall dom har vindsurf-grejor, främst våtdräkter. Hade tänkt ge oss ut bland vågorna så fort det blir några fler plusgrader. Dock behöver ju jag utrustning, blir ju så satans dyrt om  man ska hyra varje gång. Och mäckigt...  Men hade verkligen velat ha så man kan dra iväg och öva/träna när man vill. Så om nån vet nån som har ett set över så hojta till!! Använt som oanvänt är av intresse, för en billig peng såklart ;) För öva behöver jag, haha. Har ju bara gjort detta ett par gånger, men va ju så himla skoj. Like !


Jag och Anna på väg ut, sommaren 09




Anna o Nina




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback