Söndag 13 mars

2011-03-13 @ 14:10:48 Permalink Blablabla Kommentarer (0) Trackbacks ()

Sa ju det, att Saade skulle vinna. Så svårt var det att tippa den vinnaren. Tycker dock alla bidragen va kass! Swingfly gav mig dock lite 90tals-nostalgi, men nä, kass kass kass.

Välkomnar annars denna söndag plusgraderna som är på besök. Dock för molnigt för att kunna sitta ute och njuta på balkongen som vi gjorde föra helgen tyvärr.

Sitter o pillar i picasa, se ifall dom har några roliga funktioner i den nyaste upplagan. Promenerar även runt bland dom städer vi ska besöka i sept, via google earth. Som för övrigt är ett grymt bra program/funktion!!

Skrev ju igår på fb att jag hade ont i magen av all plast. De flesta tolkade det nog som attt melodifestivalandet låg bakom? Hehe men grejen e den att jag faktiskt hade ätit plast o att jag hade ont i magen... ifall det var av det vet jag dock inte. Haha. Käkade salami och missade det helt att det faktiskt var plast runt... det var först nån timme senare då Lasse undrade vad jag gjort med salamin, ifall jag ätit plasten...haha... japp alltsammans gick ner. Så kan det gå!!! ;p

Tålamod noll när det gällde picnick-funktionen på picasa, fick blev en gammal hederlig funktion på dessa bilder istället...



Ikväll ska jag och Lasse på bio och se True Grit, hört att den ska vara riktigt bra så har höga förväntningar. Känns som en film som ska ses på bio. Och det var längesen jag såg något i western-väg på bio faktiskt. Ska bli sweeeeet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback