Monday update

2011-03-28 @ 20:40:28 Permalink Blablabla Kommentarer (0) Trackbacks ()

Då har man varit hos optikern igen för en sista kontroll. Det såg ok ut, mina ögon pallar, så jag beställde linser nu för ett halvår. Skönt att det fixade sig till slut! Även fast det fortfarande är lite krångel med att få i dom ;)

Efter mitt optikerbesök blev det lite shopping. Frölunda torg har ett ganska bra köpcentrum, problemet e bara o hitta bilen igen sen när man är klar ;) Köpte en lite rolig födelsedagspresent till Annapanna som fyller år imorron, en finfin klänning som jag tänkte ha på fredagens aw, ett fotoalbum som jag ska klistra in lite bilder o ge till Lasses syster. Köpte även den här första hjälpen-lådan för oss att ha tillgänglig här hemma!



I bilkön hem såg jag en kille i en till synes sprillans ny XC60. Han satt och rökte...!!! I bilen!!! Så himla äckligt. Det är ofta man ser folk sitta o röka i sina bilar, men jag förstår verkligen inte... Kan man verkligen inte "hålla sig" i en halvtimma eller hur lång tid man nu tillbringar i bilen så att man måste röka i bilen..?? Eller man kanske inte märker någon skillnad (bara alla andra som sätter sig i bilen märker rökdoften...)?? Nåja, äckligt och helt oförståligt...

F*n va gott det var med tjockpannkaka igår!! Det var kanske 15 år sen sist jag åt det... (i skolan) Om jag inte minns fel var jag en av få som faktiskt tyckte om skolans tjockpannkaka. Tänkt flera ggr i "vuxen ålder" att man kanske skulle prova o laga det men har aldrig blivit av. Men så fick Lasse för sig o laga det nu då¨, och yes, we still like!

Imorron ska jag vara med och intervjua folk som söker tjänsten som min nya kollega (en av mina närmsta kollegor ska sluta i juni). Det ska bli jättekul att för en gångs skull sitta på andra sidan av bordet, att inte vara nervös och att vara den som ställer frågorna. Kommer nog kännas lite konstigt, jag kommer säkert tycka synd om dom som sitter i den andra stolen, men det kommer nog även att vara jätteroligt! Hoppas vi hittar någon riktigt bra som ska jobba tillsammans med mig....!

Nu ska jag sjunka ner i soffan o kolla lite Chuck


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback