viltskav

2011-03-02 @ 18:03:55 Permalink Blablabla Kommentarer (0) Trackbacks ()

Kväll i Umeå igen. Helt fullpumpad med information idag så är totalt slut nu på alla sätt. Men jäklar va jag tänker styra upp när jag kommer tillbaka till jobbet haha. Nä kanske inte men några grejor kan vi nog få ändra :-) Borde ju äta nåt nu men har ju knappt gjort nåt annat dom senaste dagarna. Mat-lyssna-fika-diskussion-mat-lyssna-fika-diskussion-mat Men borde kanske ändå se över ifall det finns nåt gött..... Hmmmm Träffat en massa gott folk dessa dagar. Bla en Clay Farlow (skrämmande lik!) som bjudit hem Mig o L till sin gård/ranch i sommar. Hör Dallas_introt i huvudet.... Hur trevligt det än är här uppe i norr längtar jag nu heeeeeeem

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback