Från samma säng lyssna till samma regn

2011-09-05 @ 21:44:48 Permalink Blablabla Kommentarer (0) Trackbacks ()

Har sovit sådär inatt (imorse?!). Regnet piskade mot rutan och ville aldrig sluta.
Det var knappt så att det hade slutat när jag kom hem vid sju heller.

Seg dag. Försöker jobba undan så mycket som möjligt nu. Då går i en himla fart om ni frågar mig. Men ändå tar det aldrig slut. Ungefär som regnet. Det kommer bara mer o mer. Suck.

Något som är bra är att dom tagit in konsulter som ska jobba på min tjänst när jag är iväg. Känns ok, slipper man kanske den där hysteriska högen som legat o gottat till sig annars.

Ne, jag ska iväg. Och jag ska ha det så jäkla gott som man bara kan. Sådetså.



I övrigt känns det som det är förändringar o nya grejor på gång.  Tummen-ur-grejor! Kanske inte just nu inom dom närmsta månaderna. Idag eller i morgon. Men framöver. Jag ska ta tillfället i akt nu på semestern och rannsaka!

Bland annat:
# Träning (vad fungerar att pyssla med så att jag inte tröttnar efter tre veckor?)
# Äta (vad kan jag laga för mat?!?!)
# Fota (kurser, inspiration mm under hösten)

Osv osv...

Djupt idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback