Spending some time in San fransisco

2011-09-18 @ 05:28:12 Permalink Blablabla Kommentarer (0) Trackbacks ()

Helluuuu!!

Dom får aldrig ordning på internet här på hotellet verkar det som, har knappt nån signal och därför kan jag inte heller ladda upp några bilder just nu :(

Men vi har det bra!!! Hotellet har fungerat sådär bra dock! Vi fick byta rum då frysen inte fungera, i det nya rummet fungerade inte tvn och inte heller internet. Men dom fick fixat tvn nu, och internet får jag tillgång till hos dom äldre herrarna Thorman.. Suck! Men jag gillar San Fransisco!! Charmigt med alla backar opp o ner (trots alla blåsor jag nu har!!), mycket att titta på och göra!!

Igår var vi på Alcatraz, det var riktigt bra :) Men huuuua vilka celler!!! Sen gick vi runt lite i Fishermans wharf och tittade på sjölejonen, åt på In and out och promenarade runt i chinatown. Idag har vi varit runt i dom gamla hippieskvarteren, gay-distriktet och sen nere vid vattnet igen o kolla när Cal Bears spelade match.

Vi hörs snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback