Walk of fame och Beverly Hills

2011-09-22 @ 02:55:59 Permalink Blablabla Kommentarer (0) Trackbacks ()

Idag har vi åkt lite i Beverly Hills, och sen varit i Hollywood! Hollywood gillar jag skarpt, lite som New york, fanns roliga grejor överallt.




L vid det klassiska Sunset Sound




Kommentar öveflödig- love it!




walk of fame- letar stjärnor




Hittade ett gäng, bla den här




Travolta- vet inte varför jag valde just den stjärnan o sätta mig på gatan för dock..




L och sin favorit helt klart




Musse & jag




Bevvan




Rodeo dr. 




Ner tillbaka till Santa Monica och jag och L oss ett dopp i havet! De gamla ropade dock upp oss då dom såg en stor hajfena!!! Vi trodde dom inte först men visst hade dom rätt...




Var e Mitch Bucannon?




Klassisk mark, här slutar route 66


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback