You crap on my leg I´ll cut it off

2011-09-02 @ 22:36:46 Permalink Blablabla Kommentarer (0) Trackbacks ()

Det e äntligen helg ju!!
Det e inte okej att jobba över 3 timmar och 45 minuter en fredag!
Det är extra skönt med helg just denna veckan känner jag!
Det planeras en feeeet sovmorron!
Det kan föresten vara idag som jag började lyssna på Melissa Horn



Såhär snygg kan man vara på en promenad i Dublin
, haha

Salomonsson, Sobralense OCH Mikael Stahre....? Konstig vecka. Jag vet inte vad jag ska tycka. Vet bara att ett tränarbyte kan vara behövligt. Men Stahre? AIK-Stahre? Jaja, vi får se. Kanske kan det blir hur bra som helst, time will tell.

Så Ungern-Svergie? GAAAAAAAH!!!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback